poniedziałek, 15 lipca 2013

Mały apel WAŻNE!

Dwa dni temu wróciłam z Bułgarii, dlatego mnie tak długo nie było. :)

Chciałabym poruszyć temat dawania projektom 1. Uważam,że ŻADNA praca nie zasługuje na jedynkę. Każdy autor swojej pracy stara się zrobić ją jak najlepiej i poświęca swój czas. Każda praca ma w sobie to coś i jest efektem pracy projektantki/a w którą włożył kawałek siebie. Owszem są prace nieco gorsze od pozostałych, ale nam, innym użytkowniczkom zależy (przynajmniej mi), aby ta osoba projektowała coraz lepiej. Czy dając jedynkę motywujemy tą osobę do pracy? Dotychczas, dawałam jedynki projektom skopiowanym i zdjęciom nie związanym z Top Model, ale postanowiłam odtąd obejść się "bez komentarza" i pozostawić to na sumieniu użytkowniczki (jeśli chodzi o kopiowanie). A w dodatku, niektóre osoby może z nudów zamieszczają te kopie, a jedynki i nasze złośliwe komentarze tylko dają im zabawę i się z nami bawią w kotka i myszkę? A jeżeli, drogi złośliwy użytkowniku, najczęściej nie znający się na projektowaniu i nie mający w galerii żadnych prac zdecydujesz się na danie jedynki, proszę uzasadnij swój wybór w komentarzach. A Wy co o tym myślicie? Napiszcie w komentarzu. Zamieszczę ten mały apel w najbliższym projekcie na TM, aby zobaczyło go więcej osób. Jeżeli chcecie możecie porozsyłać link do tego apelu, aby zobaczyło go jak najwięcej  osób. :) Byłabym wdzięczna. Całuski. ;* Miłych wakacji! :D

6 komentarzy:

  1. Zgadzam się :3 jak mi się nie podoba to zostawiam bez niczego...
    zapraszam do siebie http://saruuu1999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. masz w 100% rację ... rzadny proj nie zasługuję na 1 :D

    zapraszam: http://topmodelbyjoanna199944.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. super post
    zapraszam: http://top-model-zuzka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgadzam się! Można dać 9, 6, 4 itd., ale jak już się daje to dobrze napisać co nie tak. Ja się staram jak oceniam na mniej niż 10 wpisać co mi się nie podoba.
    Zapraszam: topprojekt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mądre stwierdzenie. Też tak uważam. Dziewczyny, nie przejmujcie się obraźliwymi komentarzami. Projektujcie dalej, a niedługo ta osoba, która pisze, że nie umiesz się zdziwi. Ladymiss778

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak!Macie absolutną rację co do tego nie dawania jedynek...A jeśli kiedyś te dziewczyny którym dawałyśmy złe oceny będą projektowały lepiej od prawdziwych profesjonalistek?No ok...można dać takie oceny jak ladyPauline powiedziała,ale trzeba się usprawiedliwić :)Właśnie projektujcie dalej a kiedyś będziecie projektować cudnie :))


    Alexis 08

    OdpowiedzUsuń