niedziela, 23 czerwca 2013

Projektantka miesiąca Karaxaaa!

Karaxaaa jest na prawdę świetną projektantką i to właśnie ją postanowiłam wybrać projektantką miesiąca. (laureatki mojego konkursu zostaną PM w przyszłym miesiącu) Bardzo chciałabym projektować tak jak ona! Niestety nie jest jeszcze za bardzo znana na TM, więc postanowiłam wybrać właśnie ją, a nie takie projektantki jak np. Domi_modelka, Truskawkaa15 czy dampirka, gdzyż są one już bardzo znane, a poza tym wybierane bardzo często na PM. Karaxaaa jest równie dobrą projektantką jak wymienione powyżej 3 dziewczyny, o czym udowodnią za chwilę jej projekty. Wcale nie projektuje tak długo, a jej projekty zapierają dech! Ma 13 lat i już się boję jak bd rysować jak będzie miała 16. xD :D Dobra już nie przynudzam... Ostatnie zdaniątko? ;3 Taka moja refleksja :) KARAXAAA JEST JEDNĄ Z PROJEKTANTEK, KTÓRA UDOWADNIA ILEŻ ZDOLNYCH LUDZI MAMY W POLSCE! Okay... A oto jej cudne projekty! :






A oto dowód na to jaka jest świetna! To jeden z jej pierwszych projektów na stronce. No powiedźcie mi jak można tak OD RAZU bosko projektować???!!!













1 komentarz:

  1. KOCHAM CIĘ ! ;* Boże, aż się rozbeczałam xD Głupia ja ;c ;D

    OdpowiedzUsuń