środa, 17 lipca 2013

L.B.A :)

Witajcie, zostałam nominowana przez dampirkę1310! Dziękuję! ;* Oto pytania do mnie:

1. Jak masz na imię?
Aleksandra, Ola :)
2. Co ci się podoba na moim blogu?
Różnorodność postów, która zaciekawia czytelnika do dalszego śledzenia bloga, ciekawe konkursy, regularnie dodawane posty, dokładne szkoły rysowania.
3. Ulubiona piosenka?
Hmm, jest tego dużo. Tak na prawdę co tydzień nuci mi się coś innego. Ale taka ulubiona to Listen to your heart. <3 Lubię też piosenki AC/DC i TheWho! ;P
4. Gdzie chciałabyś pojechać?
Do Irlandii, gdyż trenuję Irish Dance i chciałabym jeszcze bardziej poznać ten kraj. ;* <3
5. Gdzie w przyszłości chciałabyś mieszkać?
Chyba w Polsce. xD Ale chciałabym mieć też dom w innym kraju do którego bym jeździła co jakiś czas. :)
6. Ulubiona projektantka?
Hmm... Karaxaaa, dampirka1310 :), ladyPauline, maja2001, Kotek13, Lezzie, Joanna199944
7. Jaką miałaś średnią na koniec roku?
5.50
8. Ulubiona książka?
Atramentowa Trylogia, czyli: Atramentowe Serce, Atramentowa Krew, Atramentowa Śmierć. Ogólnie książki Cornelii Funke. <3
9. Ulubiony blog?
Nie jestem jakimś tam wielkim czytelnikiem blogów, ale dosyć często zaglądam na różne. Chyba najbardziej przypadł mi do gustu http://topprojekt.blogspot.com/ i http://www.majkamoryn.blogspot.com/, no i Twój dampirko. ;)
10. Twoje największe marzenie?
Chyba wyjazd do Irlandii. ;*
11. Twoje hobby?
Projektowanie, rysowanie, gra w tenisa, gotowanie, taniec irlandzki, aktorstwo, muzyka ( granie na pianinie, śpiewanie ) :)

Ja wybiorę blogi, które będę chciała nominować za jakieś dwa, trzy dni. Przepraszam Was bardzo! Wyjeżdżam jutro do psiapsióły na 2 dni. Chcę wybrać te blogi dobrze i przemyśleć swój wybór, a nie robić tego tak "na szybcika". Pozdrowienia! <3 Wybaczcie mi! :c

2 komentarze:

  1. Zapraszam na bloga alexis:
    http://my-summer-and-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje projekty, mój blog... Łał, dzięki mycha ;3

    OdpowiedzUsuń