czwartek, 20 marca 2014

Przepis na brownie

Nic nie pisałam prawie przez rok! Przepraszam, ale jakoś tak mi się wydaję, że moje posty nie są ciekawe...
Przez ten czas wydarzyło się parę rzeczy w moim życiu...
Byłam na Mistrzostwach Europy w Tańcu Irlandzkim w Krakowie! <3
Zaczęłam szyć...
Dostałam na Gwiazdkę m.in maszynę do szycia i nowe buty do stepu! <3
Byłam na feriach z koleżanką i dwoma kolegami z klasy (no i rodzicami ;P). Trzeci rok z rzędu razem wyjeżdżamy! <3 Chłopacy próbowali projektować w szkicowniku TM, nawet im to fajnie wyszło... ;*
No i zostałam laureatką w wojewódzkim konkursie polonistycznym i nie muszę pisać testu 6-klasisty!!! Uff...
A dzisiaj chcę się z Wami podzielić przepisem na brownie z książki Anny Starmach "Pyszne 25". Polecam!!!
PRZEPIS NA CZEKOLADOWE BROWNIE
Składniki:
-250 g gorzkiej czekolady
-280 g masła
-250 g drobnego cukru
-75 g mąki
-3 jaja
-1/2 szklanki wody
-75 g orzechów włoskich

Przygotowanie:
1. Orzechy posiekaj
2. Czekoladę połam na małe kawałki
3. Masło pokrój w kostkę.
4. Wodę zagotuj w małym rondelku z cukrem, gdy ten się rozpuści, dodaj czekoladę, a następnie masło. Składniki wymieszaj i zdejmij garnek z ognia.
5. W misce wymieszaj mąkę i jaja. Następnie pomału dodawaj syrop czekoladowy, wsyp orzechy i całość znów wymieszaj.
6. Ciasto przełóż do foremki o dowolnym kształcie, wyłożonej papierem do pieczenia. Ja przeważnie używam tortownicy o średnicy 22 cm.
7. Piecz 20 min w temperaturze 180 st. C. Ciasto powinno być wilgotne w środku. Czekoladowe brownie uzyska prawidłową konsystencję dopiero po wystudzeniu, ale jeśli wolisz ciasta bardziej zwarte, potrzymaj je w piecu 5 min. dłużej.

Mam nadzieję, iż przepis się przyda. ;) Macie jakieś akcje w szkole związane z 1-szym dniem wiosny? W mojej szkole wszyscy jutro przychodzą ubrani w... PIŻAMY! :D
Heh. O czym chcecie posty? Może coś o Irlandii i Tańcu Irlandzkim?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz