piątek, 6 września 2013

Odp. do L.B.A ! :)

Zostałam nominowana przez projektantka123 i k@rolin@66 ! Dziękuję dziewczyny i przepraszam, że tak późno zamieszczam odp! ;* <3 Niestety blog k@roliny66 nie chce mi się wyświetlić więc niestety nie mogę odp. na jej pytania. :(
A oto ich pytania:
projektantka123
1. Od kiedy zajmujesz się projektowaniem?
Rysuję od zawsze, ale w TM tak mniej więcej od 2 lat. :)
2. Jaki szkicownik uważasz za najlepszy?
Nie mam ulubionego szkicownika, ale lubię projektować w podstawowym.
3. Czy masz plany na przyszłość związane z projektowaniem? 
Nie, raczej traktuję to jako hobby, ale teraz zaczęłam interesować się szyciem, więc może jednak? :) ;D
4. Jakie blogi polecasz?
mai2001, Joanny1994, Karaxaa, ladyPauline i Twój. ;)
5. Skąd czerpiesz pomysły na projekty?
Czasem coś mi się spodoba, zainspiruje, albo ustalam sobie temat projektu i próbuję coś fajnego wymyślić. :D
6. Co wolisz? TM, czy LL?
TM
7. Jakich kredek używasz?
Progresso albo takie jakie akurat wpadną mi w ręce. :)
8. W jakim stylu lubisz projektować ubrania?
W różnych stylach. Lubię stawiać sobie wyzwania i projektować coś innego. :)
9. Dla kogo wolisz projektować ubrania? Dla ludzi, czy dla zwierząt?
Zdecydowanie dla ludzi! xD
10. Czym się interesujesz oprócz projektowania?
Projektowanie, rysowanie, gra w tenisa, gotowanie, taniec irlandzki, aktorstwo,szycie, muzyka ( granie na pianinie, śpiewanie ) :)
11. Czy szyjesz swoje projekty?
Tak. :) Ale oczywiście tylko niektóre. :) Ostatnio zainteresowało mnie szycie. :)



4 komentarze:

  1. świetny blog:) wymienimy się obserwacjami?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zostałaś nominowana do LBA: pytania tutaj:
    http://moje-hobby-lillalou-i-topmodel.blogspot.com/2014/03/krok-po-kroku-czyli-jak-rozwijay-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  3. blog jest przefajny :D

    http:///nijakiblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Została nominowana do LA!
    Szczegóły
    http://magic--studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń